Alla djuren trasiga...

...Inte riktigt men 2 av 4 iaf har en massa skit att pyssla om. Först Zorbas sliskiga bitsår som vi tog dränen på idag, tvättar och fixar varje dag och nu är hon satt på en antibiotikakur... Sen Zono som jag såg igår när jag hade tänkt ta en ridtur men fick stå och tvätta sår och kyla ben i en evighet... Han var toktjock från hasen o ner till kronranden i princip... Svullnaden gick ner efter kylningen iaf och idag såg det bättre ut. Han har fått sig en spark på insidan skenbenet... Så i natt står stackarn med våtomslag.. Men det blir väl förhoppningsvis bara bättre hoppas jag, han har iaf ingen feber och jag hoppas det fortsätter så!
Nu sitter jag hemma och dricker kall Oboy så jag håller på o frysa ihjäl....
I morgon ska jag på Tannes vårshow och spana in horseball=)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0