Dumma dumma jag...

Har precis suttit på youtube och kollat på cheer och dansvideor.. Och jag blir sååå förbannad på mig själv för att jag slutar allt jag påbörjar! Jag vill oxå kunna dansa så där jävla bra som en del kan. Jag kanske hade kunnat det om jag inte slutat på Dawes..... Jag hade dansat i typ 10 år nu isf... Samma sak med fotbollen, tennisen, bågskytten (som jag förövrigt var bäst i Sverige på i min åldersgrupp!) Löpning i skolan var man en hejare på, ridningen sluta man me (ridskoleridning alltså inkl hopptävlingsgruppen) gymnasiet gick jag aldrig klart.... WHY!!!!???? Varför är man så jävla korkad..?!?! Man kanske hade kunnat vara bra på någonting iaf... Nu är man 26år och tamefan för gammal för allting.... 
Jag ska iaf göra klart min satans djursjukvårdarutbildning!! I slutet på Maj ska allt som hänger över mig vara klart, om den där fruktansvärt oorganiserade flummiga skolan kan se till att få tummen ur och skicka min sista tenta till mig (som det var 1 år ! sen jag gjorde).... S U C K!!!
Nu ska jag krypa ner i sängen och gosa med Tobbe och hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0