Hehe.

Zorba låg o mös i soffan och så böjde jag mig fram för o pussa henne på nosen och då spratt hon till och då spratt jag till för att hon spratt sen börja jag asgarva, det var så roligt! (Man måste vart där för och tycka det va kul kanske;P). Men hon såg så paff ut, hehehe=) Älsklingen!
 

Idag började jag min sista praktikperiod, det var kul. Hade massa valpar på besiktning och vaccination, såå söta=) Jag vaccinerade en liten puppy och den tyckte det gjorde så ont när jag stack den men när den fick andra sprutan fick ägaren ge godis samtidigt och då märkte den inte ens sprutan, hehe=) Fjantvalpar. =)

Var ute och red älskade Zono när jag kom hem, han var så duktig. Lånade Fatimas westernsadel för och skona hans rygg lite och den va så hård, men sen när man vant sig var den asbra. Fick värsta stödet i galoppen=) Hehe.

Näe nu ska jag ta och göra en kopp te (igen) och vänta på att Tobbe kommer hit=)
Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0