Städdag i stallet blev till grillning som blev till utgång på Plaza...

Har haft städdag i stallet idag, krattat och fixat, blev jättefint=) Sen bjöd stallägare Andreas på grillpartaj hemma hos sig så då satt vi där och åt god mat ute i solen. Var säkert 20-25 grader ute idag. Jag hade 17 i skuggan hemma! När solen började gå ner drog vi till stallet och tog in hästarna. Sen satt vi inne och drack lite och hade det trevligt, dippade morötter, smaskens! Sen drog vi in på Plaza, dansade lite och blev trött och nu sitter jag hemma och äter cholkadpudding innan jag ska gå och däcka i sängen=) El rättare sagt, jag, Tarzan, Zorba och Baileyz ska däcka i sängen.
God natt!! El som AK skulle sagt idag: gute nacht. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0