Trötter..

Idag har Zono fått lite kotor tillknäckta, jag visste att det var nåt som var fel när han inte vill böja och ställa som han borde. Han var helt låst i några ländkotor stackarn. Men nu är det fixat så nu får man se till att sköta det så det inte kommer tillbaka. =)
Har varit på träning idag, 4 timmar. Är skittrött, höll på att svälta ihjäl innan jag kom hem=) Men det var skitkul, tränade med gymnasterna sista 2 timmarna. Inte min starka sida direkt, hehe.
Jag och Anna hade ett litet snack med tjejerna på träningen om att vi alla måste engagera oss för att hitta mera lagmedlemmar och att alla måste anstränga sig mer på träningarna. Det känns som att det är flera som kommer att sluta och det är så tråkigt. Svårt att motivera dom som blir kvar när folk droppar av..
Jaja, nu ska jag sova... Zzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0