Dagen.

Har mestadels suttit i bilen idag känns det som.. Men vi har stannat och käkat lunch och sen tog jag och mamma en liten fikapaus=) det var då vi träffade de danska paret.


Stannade till i Mora en sväng och fyllde på vattenflaskan och såg en bil jag vill ha!!!! <3
It´s soo me;) Brutal. Dock inte min färg:P
Fast jag skulle nog vilja ha en annu större:D


Såå coola <3
 
Moahahaha------>
 
 
En dag när jag blir stor(=rik) så ska jag ha en Monstertruck och en Corvette Stingray-69! <3

Iaf så kom jag ju fram till Jenny hus till slut och hej vad det var mysigt!! Bilder kommer sen=) Vi åkte till hennes häst som står typ 1 mil härifrån och hon va jättesöt, står tillsammans me ett arabsto (som jag ska rida) och en shettis el om det tom va en minishettis, hehe=) Sen har vi fikat och snackat om gamla minnen och alla tusen hästar vi ridit! Det är verkligen många, ska luska ut hur många det egentligen är och rada upp dom här.
Men nu ska man väl sova, Jenny sover för längesen, hon börjar jobba 5 i morgon bitti (el idag rättare sagt) Puh!
Har sällskap jag iaf, av Roy=)


Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0