Heldag med Felicia.

Hej hopp.
Idag har varit en trevlig men förvirrande dag. =)
Började med att Felicia kom hit och så drog vi iväg till stallet för att gå en liten promenix med hennes nya häst. (Vill oxå ha!!!) Hon hämta han i lördags så det var första gången jag träffa han, jättetrevlig, fin och social krabat=) Dock liite skum, det for förbi en motorcykel och då tittade han efter den och gnäggade, haha! (Jo Felicia, det var mc´n han snacka med) :P
Innan vi for till hennes stall åkte vi förbi mitt gamla stall för att hämta ett brunt regnäcke som Korven (ja, han kallas så) skulle prova men vi hittade det inte så jag tänkte att jag hade det väl hemma då. Tog med ett annat grönt i stället... Så efter promenixen så skulle vi prova täcket, kollade strlk och det va 125!! What! tänkte jag, nog for att Zono var liten men inte sååå liten, han va 145a, tänkte d va knas me strlken på detta så vi prova det iaf men det var typ 1 deci för kort, såg för roligt ut. Tog av det och det var en massa vita hår kvar på hästen.. What! tänkte jag ännu en gång, Zono var väl brun så vitt jag vet.??.. Jaja, tänkte inte mer på det... 
Vi åkte hem till mig och hämtade Baileyz och letade efter regntäcket men hittade det inte... 
For in på travshopen och kollade in lite stuff och Felicia shoppade lite. (Jag vill oxå!!!) Var ner på Stadium och hämtade träningsoveraller som laget ska prova och sen fixa jag så väskorna ska tryckas! Vår logga och vårt eget namn, kul! Kolla in bilder här.
Sen drog vi till agilitybanan där vi tränade på att Bailarn skulle hålla sig på min högra sida och så tränade vi slalom, han börjar faktiskt fatta! Sjukt smart vovve jag har! Körde förstås lite på andra hinder med;)
Efter det drog vi tebax till Kännåsen och stallet  igen och letade vidare efter det bruna täcket, hittade det verkligen ingenstans!! Jag fattar inte...
Nog för att jag är dålig på att leta (ska berätta en rolig historia nåndag om det)..
Däremot hittade jag mitt gröna, som jag trodde jag tagit med från första början. Blev LITE brydd!! Öh, vems är det gröna som vi provade på Korven i morse om mitt ligger i lådan...!? Det visade sig höra till Frida som hade en vit arab, därav den minimala storleken och alla vita hår!!! Hahahahaaa! Skickade med Felicia mitt gröna täcke denna gång=)
For hem till mig och bjöd Felicia på extremt lyxig middag (potatisbullar) sen drog hon iväg och jag ägnade resten av kvällen åt att kolla tv och uppdatera cheerbloggen o hemsidan...
Det gick ju oxå sisådär... Skulle fixa en sak på hemsidan, satt och jävlades och när jag kommit halvvägs i mitt projekt så försvinner allt! Argh! Då fick jag göra om, dock blev det inte som det skulle men jag har inge tålamod med sånt där. 

Sen skulle jag maila ett väkomstbrev till laget med adresslista m.m. Upptäckte att en adress inte stämde, msnade och frågade om den och medan jag vänta på svar tänkte jag att jag kan ju iaf skicka mailet, bara det att i mailet var ju adresslistan som inte stämde, pucko! Mailade ut till alla igen o skrev att jag missat o uppdatera men jag gör det sen.. Gick in o skulle uppdatera när ja fått rätt adress men upptäcker då att fler adresser inte stämmer, inkl min egen, kocko!
Sen!.!.. upptäcker jag att i första mailet med det bifogade välkomstbrevet så har jag för tusen inte ens bifogat det jävla brevet!!!
Jeeesus, hur förvirrad kan man egentligen bli!?! Så då mailade jag en 3e gång! och skrev att jag är kocko i bollen idag och fixar allt en annan dag... Ojojojoj. Dags att dra nåt gammalt över huvudet och gå och gömma sig..

Jagade iaf runt den stackars hästen i hagen i hopp om att få nån ball bild. Gick hyfsat. Moahahaha.
Come on R.S in action:


Chill med matte:


Chill i hagen:


Nu ramlar ögonen ihop. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0