Inget blir som man tänkt sig.

Vet inte vad jag ska göra, eller innerst inne vet jag nog men jag ska fundera lite till..
Var in på Tannes hemsida och såg att horseballträningarna drar igång nu på söndag. Jag är så förbannad och ledsen över att Zono inte längre finns kvar, så arg för att jag släppte in han i hagen igen så han blev sparkad!! Tänk om jag inte hade gjort det. Då hade sommaren bestått av härliga ridturer (på min egen häst i stället för andras) roliga hoppträningar med Ridtravarna, massa bad i Önsjön, en långritt-Kännåsen-Krokom-Frösön-Östersund-Kännåsen och en massa annat skoj med min älskade Zono! Jag saknar han så himla mycket, det gör ont i hjärtat när jag tänker på att han inte står där nere vid stallet och betar längre...



Jag var med Felicia till stallet för ett tag sen och tog in Korven, Zorba fick oxå följa med. Man blir så deppig när man ser alla andra med deras hästar. Det är så tråkigt att Zono inte finns kvar nu när Felicia skaffat häst. Vi hade kunnat hitta på massa kul tillsammans..
Det känns som om det är så mycket som är jobbigt nu och många beslut att fatta.
Jag trivs bra i min lägenhet på landet, med mina hundar och nära till stallet och hästarna (alla andras hästar) men som jag iaf får rida. Men sen är det så mycket strul med annat.. Jag har kommit in på skolan jag sökte.. Men jag har fortfarande några saker att fixa innan jag får ut min djursjukvårdarexamen och det känns såå jobbigt att ta tag i... Men har iaf börjat med ena delen..
Har en annan megastor sak att fundera över oxå men det skriver jag inte om förän jag vet lite mer...

Nu måste jag göra en stor kopp te och kolla på My name is Earl...
Höres...



Kommentarer
Postat av: ida

men vad tråkigt att höra jenny :/ hoppas att det är bra med dig annars! kram. ida]

2009-08-28 @ 23:30:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0