Karlstad here I come!

För ungefär 4 timmar sen bestämdes det att jag skulle följa med mamma till Karlstad, vi åker i morgon bitti=) Ska bli riktigt kul, längtar efter att träffa Jenny och Yvonne=) Yvonne var min granne som jag bodde ett tag hos i slutet av 7:an. Riktigt rolig prick! =) Jenny var en av mina bästa kompisar när jag bodde i Karlstad, en riktig hästtjej. Har inte träffat henne på alldeles för länge!!
Haha kom på när vi va ute och körde "min" shettis Zapp och han pinna på som fan och vi satt och vråla Bränn fett! Bränn fett! (Han var lite tjock som dom flesta shettisar) Haha fan va kul vi haft!

Har sjukt mycket ångest över div saker i mitt liv, har börjat ta tag i vissa delar men det känns hyfsat hopplöst och förvirrande. Kanske man blir lite klokare av att komma bort och snacka med lite andra människor, hoppas!
Jenny har köpt hus, själv! Jag är såå impad av henne! Ska bli kul att se hur hon bor=)

Idag vaknade jag kl 8 av att skolan ringde. Blev tvärpigg men låg kvar o gosade med Zorba;) Klev upp liite senare.. Tänker inte berätta när men d va em.. :S
For iväg på det nu mera tradionella måndags Step-passet med Fatima och FY FAN vad dåligt det gick...! Jag orkade verkligen ingenting, sjukt pissig känsla!!!!!! Åkte till Felicia och Ralf och drack saft och åt skitgod sockerkaka och pratade ut lite, allt kändes lite bättre då=) Thanx. Ni e så gulliga=)
Ps. Buy that horse;)

(Önskar Donna erbjöd mig ett välbetalt jobb)

Godnatt!
Ps. Kanske ska göra ett studiebesök hos Karlstad Cheerleaders som tränar på min gamla skola Norrstrand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0