Kontrast

Igår efter träningen blev jag toksugen på nåt nyttigt=) Ju mer jag tränar dessto nyttigare saker blir jag sugen på, skumt men bra! Jag borde träna jämt.
Så igår högg jag in på vatten och frukt :
(fick hjärnsläpp, jag kommer inte ihåg vad den här frukten heter, det är helt borta!! Skitjobbigt, hjälp!)


Som sagt så har jag tränat cheerleading idag och nog för att det var jobbigt i början så var jag inte trött eller svettig när jag åkte hem (vilket iof är mitt eget fel eftersom jag är tränare) så jag hade inget nyttigtsug så jag högg in på te (med alldeles för mycket socker)och äggmacka, med majonäs tom!! Mkt onyttigt men oj vad gott! 


Näe nu ska jag hämta mer te och kolla klart på NCIS sen ska jag försöka gå och lägga mig.
Toodelss (äh hur fan stavar man det där..) :P

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det är en nektarin! :)

2009-08-05 @ 08:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0