Mysdag=)

Idag har varit en riktigt bra och solig dag!
Jennys gård=)

Började med att jag åkte med Jennys mamma in till Kil där jag tog tåget till Karlstad. Där hämtade mamma och Anna-Lena mig. Sen for jag och mamma till Skattkärr där vi bodde förut. Vi hälsade på Yvonne, vår fd granne som bor kvar på samma gata men i ett annat hus. Vi fikade lite och tog en promenix runt kvarteret och jag hade kameran i högsta hugg, som vanligt! Tog en massa kort på gamla minnen.
Vårt gamla hus på Lomvägen 49. <3



Kiosken (Yvonnes katt, som tror han är en hund) var med på promenad=)



Ser inte helt exakt ut som då... Men i stort sett.

Yvonnes gamla hus och vårt hus:


Mamma och Yvonne snackar=)


    

Tog en promenix förbi min gamla mellanstadieskola:

Det här är bara en del av skolan, mitt gamla klassrum låg ute på vänstra hörnet.

Vi fikade på ett jättemysigt cafe nere vid Klarälven, på andra sidan fanns Löfbergs Lila Arena=)
 

Efter fikat for jag och Jenny på stallsightseeing! Vi åkte till dom stall vi var i mest när jag bodde där. Det mesta var väl sig likt förutom att det börjar vara så övergivet på alla ställen=( Göstahult:
På detta stället praktiskt taget bodde jag. Tog hand om världens bästa shettis där, Zapp<3



Har rejsat här mååånga gånger, minns denna kurva;) (
högra bilden) satt på en nordsvensk med tokkorta stigläder och galopperade i full fart tillsammans med 2 kompisar, helt galen var man när man var liten:
 


Näe nu må jag sova, fortsätter i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0