Sommarvärme.

Har varit rätt duktig idag. Inte suttit ner många minuter..
Republicans spelade mot Ystad idag och självklart var vi där. Stod ute i solen mellan 12-16. Var riktigt skönt men lite jobbigt för ögonen att stå och kisa hela dagen. Lite yr i bollen blev man oxå.. Men kul var det. Läs mer här.
Republicans vs Ystad:


U17 spelade oxå men vi var inte med och cheerade där, tog några kort bara.


När jag kom hem blev jag så sjukt less på all oreda och skit så jag tog och städade. Dammsög, plockade bort massa rat och skurade golven, tvättade en maskin och diskade oxå. Tycker att jag förtjänar att sitta i soffan och kolla på film och äta chokladpudding (som Tobbe gjort) nu. Och dricka te! <3 Så det är precis det jag ska göra.
Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0