Lite smått & gott.

Fatima har hittat hit till min blogg, skoj:D Det passade ju utmärkt eftersom jag skulle lägga in denna actionbild på henne och Acke från julaftonsmorgonen:


Några fler bilder från julaftonen. Hästarna mumsar frukost.


Hos morbror. Mamma ser plirig ut=)

Hehe, lite julmat:P


Firade jul med mamma, syrran och hennes familj på annandagen.
Min syster gör fina paket=)

Min syster ÄR faktiskt fotograf: Lite mer samarbetsvillig kamera:


Kallt ute och kallt inne:

Min räddning inne, en kupévärmare:



Kommentarer
Postat av: Emma R

Galoppsabilden på din vän och hästen Acke är verkligen totalt underbar! Man blir både glad och ridsugen! Supersnygga ekipaget!

2009-12-29 @ 16:09:39
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0