Hell yeah!

Först och främst, vilken störig jäkel Blossom Taitom är! (Kollade på Singing Bee).

Var och red en häst idag, hann skritta ca 20m i paddocken då bockade han! Hoppsan:S Sen var det typ det han gjorde under hela ridturen, så fort man krävde nåt. Eller jag behövde inte ens pressa han, bara vilja trava eller tom bara skritta. Mycket skumt...
Satt iaf kvar rätt bra i sadeln under alla bockningar utom i en då flög jag fram mot halsen och kände hur jag krama om den allt vad jag kunde och väntade på ännu en bock och att jag skulle göra en kullerbytta över huvudet på han och sen dimpa i backen=) Men icke, gullhästen satt upp huvudet istället så det var bara och sätta sig tillbaka i sadeln i stället, hehe! Synd inte kameran var med. :P
Supersöt, trevlig och charmig häst annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0