Kul kul;)

Blev ingen powernap för Sonja dök upp på msn så vi hade en webcamdate, som funka tokbra=) Min dator har haft kass högtalare och mikrofon men nu hördes det skitbra åt båda hållen och man kunde sitta som vanligt, förut har jag fått lutat mig mot tangentbordet och verkligen pratat i mikrofonen...
Och bilden var bara lite seg ibland. Rätt coolt att man kan sitta på olika sidor av jordklotet och prata som om man va i samma rum. Vi satt över en timme och snacka, NICE:D
Fick sen en rolig länk. En finlandssvensk stand-up komiker som snackar om hur vi svenskar pratar. HAHA.
Satt och flina men sen när "Fares Fares" kom upp så börja jag garva här för mig själv, tills jag fick en hostattack, hehe.
Tack Sonja, den var faktiskt kul! :D Nästan lika kul som glass & älg;)


På eftermiddagen var jag och Felicia till Frösö Hästgård och skulle kolla när min klasskompis löshoppade men vi missade henne, hann bara se en söt liten ponny.
Stor fin anläggning men sjukt dyrt att ha häst där. 4200kr/månaden!
Sen blev man bjuden på middag med efterrätt, supergod blåbärspaj med sån där perfekt smarrig smulpaj! Yummy!

Nu blir det en sista kopp te (som vanligt på kvällen) sen blir det sova för i morgon ska jag ut och rida. En 3årig hingst. Hmm.. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Eva

Han är snygg också. 8)

2009-12-06 @ 20:55:40
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0