Snusk fulla huvvet!

Förbannade näsa! Hur mkt snusk ryms det i huvvet? Näe inte sånt snusk (pervo!) utan snorsnusk. Har snytit sönder näsan, på bara 1 dag. Antingen är man då jävligt snorig eller så har man för hårt toapapper:P

Annars har dagen vart bra. Somnade kl 6 i morse och klockan ringde 7, underbart.
Klev upp och åt god tomtegröt (så mysigt när adventsljusstaken lyser och det är mörkt ute) och for till skolan. Satt och hostade hela dagen, tråkigt. Hade Anatomi & Fysiologi, kul=)

Det var ju tokfint väder idag! Man blir så glad, strålande sol och -10grader, Nice! Synd att man inte hann va ute nåt.

På kvällen var det träning, jag var förstås inte med utan satt på sidan. Det var jättefå som var där idag varav en del inte ens hört av sig om att dom inte kommer.. Suck, det är omöjligt att få nåt att funka när endast en femtedel är där..
Jag och Anna klurade iaf på seniordansen till julshowen. Sara fick sköta resten, var ju bara hennes juniorer där i vilket fall.

Ju längre dagen, kvällen gått desto snorigare blir jag och nu börjar det tom göra ont i bihålorna.. Ringde läkarn i morse, fick en tid den 8:e! Hallå! Det är om en vecka... SUCK!

Näe nu ska jag göra en stor kopp te med mycket honung och en eller två goda mackor;) Mysa framför tv:n med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0