Vaknade med ångest..

Hade värsta bästa drömmen!!!
Var i Australien, på en tågstation på väg mot Deloraine (som egentligen ligger på Tasmanien men inte i min dröm) Höll på att växla pengar när jag plötsligt ser mammas kompis, går fram och säger hej och det visar sig att mamma oxå är där! för att hälsa på mig! :D Dessutom hade dom med sig Zorba oxå, hehe.
MEN sen så vaknade jag!! Fy tusan vilket ångest, jag var såå himla glad att jag äntligen tagit mig iväg till Australien och så var det bara en dröm. WHYYYYYYYYY???????!!!!!!

Klev upp och gick ut med hundarna en snabbis och då kändes det som att "Jag stannar här och köper en häst och åker skidor med hundarna"
Varför kan jag aldrig bestämma mig vad jag vill göra?!?!?!?!?!!????!??!??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0