Aldrig utan vantar mer! el glasögon för den delen..

Dagens tips, rid aldrig en stark häst utan vantar, ajajajaAJ säger jag bara!
Stackars ringfinger:

Vilken grotesk bild det blev!!! Eeewwww!
Annars var det en rätt okej ridtur, jag och Goding var ute själva. Han e rätt go förutom att han är så sjukt stark och lite flummig och liite väl pigg.. Men snygg är han iaf=)

Idag (måndag) var jag och Fatima ute i spöregnet och red. Baileyz hängde oxå på, jäklar va den vovven är snabb!! Jag red Lasse (Lass Keeper), han är riktigt trevlig! Man har inget i händerna, trots att vi körde galoppintervaller med Acke och Fatima i full fart framför oss. Acke är lite crazy, hoppar och studsar lite och vill iväg, han gör själ för sitt namn: Guns Acceleration:P
Jag skulle ha körglasögonen idag eftersom det var lerigt och det skvätter så in i bomben när man rider efter nån.. Meen, glömde dom i stallet kom jag på efter vi ridit en bit.. Jaja, brukar ju gå rätt bra förutom att man inte ser nåt:P
Men inte idag, fick en lerklump rätt i ögat, hann inte ens blunda! som man brukar hinna när saker flyger mot fejset.. Damn va ont det gjorde.. Sen hade jag grus i ögat fan ända till jag studsade in i duschen hemma...
Glasögon nästa gång!
Man är dock inte ybersexig i körbrills:

Hahahahahahaaaaa.
 
Zonodarlingen och jag inne på banan för snabbjobb i vintras:

Love you pållen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0