Första stråket-kvällen.

Jag och marina var till Fatima och käkade tacos, smaskens!


Lite bubbeldricka=)


Tyckte förresten att Byzen lät så konstigt sista biten innan jag kom fram till Fatima.. Passade på att kolla efter jag parkerat... Kaaan ha varit den lilla detaljen som hänger och dinglar som lät...


Sen kom Tommy förbi och så fick vi skjuts av Rickard ner till stråket och där åkte vi båt med Wallin. Haha va kul det va!
Fatima, jag och Marina=)


Båten, Fredrik och Wallin:
 

Efter lite båtåkande var vi in i ett tält och dansade lite och som vanligt håller jag på att bli galen på alla fyllskallar som trängs!!! Annars var det kul.
Efter stängning tänkte vi vandra vidare till Plaza men sket i det... Vi gick hem till Olle i stället och på vägen dit blev jag förbannad efter att jag försökt få tag på Tobbe över en timme!! Kastade min cider allt vad jag kunde i backen (det var en plastflaska och jag hade inte betalat för den, och nej jag hade inte stulit den heller)
Ja, jag kan bli lite arg ibland, inget ja skryter över men thats me.. :S
Splashet:                  Min stackars gamla bil råkade ut för aggroJenzan en gång..
 

Ffick skjuts av Rickard på motorcykel hem, var 100 år sen jag åkte hoj, riktigt skoj var det=)
Inte snyggaste hjälmen dock;) och är det inte meningen att man ska ha handen vänd åt andra hållet, haha!!


Min Chaffis=)
 

Näe nu jävlar ska jag sova. Är förbannad igen eftersom Tobbe FORTFARANDE inte svarar i telefonen!!! Kl e 4!! 4 på morgonen!! Fel att höra av sig!!!!!!!!!!!!!!! Zorba och Baileyz får hänga med upp och sova på Tobbes sida inatt och mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0