Kollar på Thelma & Louise.

Idag har jag varit och dansat lite sen var jag till mamma och åt middag sen hade jag cheerträning med juniorerna, alla var borta utom Fatima som gick tidigt och stackars Nina som var sjuk och satt och frös. Men kul var det, dom är så duktiga om än lite fnittriga:P
Mina juniorer (o Annas oxå)


Jasmine, Sofia och Louise=)


För mer bilder gå in på JC´s tränarblogg=)
Nä nu ska jag väl ta och hoppa i säng, snart:P

Måste ju först köra "Dagens outfit" som alla stora coola bloggare hahahahaaaa (fast egentligen gårdagens)

Det var tamefan va det va svårt! Hade klippt bort hundrumpan o mina ben men den bilden gick inte att ladda upp, så det blev orginalet iaf..
Jaja god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0