Rida e kul=)

Skit oxå! Sov alldeles för länge idag med.  MÅSTE lyckas med att kliva upp tidigare!
På eftermiddagen hade vi iaf cheerträning, det gick riktigt bra. Läs mer om det här;)
Felicia kom dit sista minutrarna och hann med och bygga lite, kul!
Efter träningen så åkte Felicia med mig hem och så var vi ut på en ridtur, jag red Lasse, var riktigt skönt väder faktiskt, trots att alla sagt att det skulle regna...? Avslutade med några galoppintervaller, skoj! Fast på sista blev han lite kocko i bollen och skulle dra iväg.. :S
Baileyz var med och han pinnade på som tusan när vi travade och galopperade, under intervallerna fick han dock hänga med Acke och Felicia för och inte springa ihjäl sig:P
Sen blev det chill i soffan med fika, nice! Jag kollade på moppar på blocket;)
Skulle på gymet på kvällen tänkte jag, därför Felicia åkte med mig från stan, men sen ångra jag mig, hehe men fick ju åka in till stan ändå, kunde ju inte låta henne gå hem;) Ralf (Felicias kille) var på väg hem från Ume med en ny bil, med automat, så Felicia fick "övningsköra" Byzen till stan efter som den e automat, haha va kul det va! Hon tyckte det va weird att inte behöva använda vänsterfoten nåt=) Man måste vart me för o fatta hur kul det va:P

Haft en trevlig skön dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0