Ridit, tränat, haft träningsvärk och ätit hallonpaj.

Tjolahopp!
Dagen började med att jag försov mig (ovanligt). Vaknade av att Fatima knackade på dörren.. Vi skulle ut och rida. Tog mig plågsamt upp ur sängen och ner för trappan, stel som en pinne. (Träningsvärk!) Tryckte i mig 2 mackor och Oboy, nyttigt;) sen bar det iväg. Vi red upp till Önsjön och badade lite i finvädret. Tog ett tag innan "min" häst ville gå i men sen tyckte han det var riktigt skoj.
Kåre gillade att plaska:



Fatima och Acke diggar Önsjön=)

Vandrar i vattnet=)


Jag och Kåre posar:


Vi var så långt ut att ridstövlarna var fyllda med vatten som plaskade omkring när jag red galoppintervaller sen, hehe!
Ska ut på galoppträning med Lasse i morgon=)

Vi hade cheerträning idag oxå, skoj. Fast jag hade sån träningsvärk, puh, men det gick bra ändå. Jag provade på att vara topp idag, hehe. Kul men liite läskigt måste jag säga. Fast vi har ett sånt bra lag så man kan verkligen lita på att vi alltid fångar varandra. Louise tog några bilder, kan inte påstå att jag ser så het ut, men men. Det bjuder jag på;)
Tur att vi har så starka baser och sån bra bakpassare Fatima!
Jag i min första elevator någonsin;)
 
Ser ut som lutande tornet i Pisa. Hahaha!

Efter träningen käka jag middag och hallonpaj hos Fatima. Vi chillade i soffan och kollade på Sex Education på 3:an. Bra program det där;) Höll inte på att ta mig upp ur soffan sen när jag skulle åka hem. Få se hur det går att kliva upp i morgon. Har tränat lör-onsdag.
Lördag: Red Goding
Söndag: Tränat cheer
Måndag: Red Lasse, körde step-pass och gymmade
Tisdag: Hade ett PT-pass med tester och körde gym på kvällen
Onsdag: Red Kåre galoppintervall och tränat cheer

Pain makes you feel alive, moahahahaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0