I morgon...

....Är det sista praktikdagen, lite deppigt men OTROLIGT skönt ändå efter 13 långa veckor. Har ju varit sjuk en del oxå så jag har ju fått tagit igen,tagit igen och tagit igen alla dagar så det känns som jag pratiserat i 100 år. Måste säga att dom är otroligt schyssta på alla sätt, där jag har varit, hos distriktsveterinärerna Norra Storsjöbygden. TACK TACK & åter TACK för denna tid!!!
Baileyz har varit med nån gång, tycker det är tröttsamt att väga sig:




Zorba har oxå varit med, denna gång pga av en Frolic:


I morgon ska vi även ha uppvisning med cheerleadingen. Vi ska till Galhammarudden i Svenstavik och cheera på en fotbollsmatch, kul!! Fast jag har hört ryktas att det ska regna=( Det är väl bara att vänta och se..
God natt!
Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0