Lördagen JSP

Skulle ju på Jämtlands Stora Pris idag hela dan men som vanligt sov jag alldeles för länge!! Men jag tog mig iaf in, fick en vip biljettt men missade maten, skit. Tur ja åt lite flingor innan jag for.. Det var iaf bättre väder än gårdagen, solan var framme men det var lite kallt=(
Det var jag, Marina, Tommy, Fatima och Olle o så lite släkt till Marina.




Järvsöfaks va här idag och vann överlägset såklart!
Som 15åring tog han banrekord, han va så snabb så han hann springa ur bild;)



Jörgen har det bra som får provköra lite=)


JSP-blommorna är fina i solskenet:


Efter loppen var det After Trav där Loke spelade, dom var riktigt bra faktiskt:


Sen blev det kababrulle hemma hos Tommy där Jimmy o Annika joinade vårt sällskap, efter maten for vi ner till Marite´, i bilen poppade vi gamla godingar på min bärbara cd-spelare, vi förflyttade oss 10 år bak i tiden, haha riktigt skoj. Väl inne på Marite hann vi se dom sista 10 min på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark, TRIST att vi förlora!! Satt på övervåningen och snacka lite skit och vänta på att dom skulle börja spela bra musik och när vi sen skulle åka hem DÅ började dom poppa. Suck.. Jaja va ju ändå inge partysugen egentligen, chaffis som man nu va (till mig själv) =)
Trevligt iaf att träffa gamla kompisar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0