Cheeroholic?!?

Har precis sagt god natt till Anna som jag suttit och snackat cheer med på msn till nu!! 01.00!  Totally unhealthy, eller? ;)
Men det finns ju så mycket kul på nätet att titta på och fundera över, önskar föreningen hade massvis med pengar då skulle jag köpa massa saker till tjejerna !

Kolla in dom här cheerskorna, ascoola=) Vill ha!





Två cheerbilder på vårt lag in action=)
Det brukar ju alltid vara någon man  tycker mindre om när man är en stor grupp med bara tjejer, men inte i detta fall! Alla är toppentjejer;)

 

Näe nu MÅSTE jag sova.. Vända tillbaka dygnet igen. Var skitbra när jag hade stallet för då hade man en normal dygnsrytm, då va man tvungen att kliva upp tidigt.. Plågsamt just innan man klev ur den varma goa sängen men sen var det skönt, det underlättade ju att det var toppenväder varje dag iof=)
Jaja.
God natt! Zzzzzzzzzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0