Elaka människor...

Varför!! finns det såna som inte kan tänka sig för, bara öppnar käften utan att tänka på att det kanske sårar den som får ta emot...!?!  Varför finns det folk som bara tänker på sig själv och inte andra, dom som vet att dom sårar någon när dom gör som dom gör men ändå gör det, bara för sin egen jävla skull!! Jag blir så sjukt less på såna egoister. Jag har haft såna runt mig alldeles för länge och vissa kan man inte skaka av sig, dom finns alltid där... O lär sig aldrig.....
Sen finns det alla dom runtomkring en som man tycker om som man ser och hör blir sårade om och om igen.. Varför tar det aldrig slut och varför finns det såna människor som alltid är elaka!?! 
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag verkligen AVSKYR såna människor som aldrig tänker på nånannan än sigsjälv! Bara vräker ur sig en massa skit och tänker inte på nånannan.. Och skulle man säga som det är åt dom så skulle man ju vara idioten själv. Sjukt jobbigt, sen av någon anledning så håller man fortfarande kvar dom människorna i sitt liv istället för att skita i dom!

2009-03-25 @ 15:52:42
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0