Fullt upp...

Idag har det varit full fart hela dagen... Var till stallet och släppte ut hästarna och mockade och red.
Min häst var helt underbar idag!! =) Sååå duktig. Var längesen det gick så jäkla bra! Baileyz var oxå med på ridturen och sprang brevid, jäklar vilken racerlabbe jag har, hehe!
           
Sen kom mamma och plockade upp mig och så for vi och fikade och så besökte jag arbetsförmedlingen en sväng, tänkte att dom ska få fixa ett jobb åt mig;)
Sen var det våffelstopp hos Felicia, supergoda hemgjorda våfflor!!!
Sen ett besök på Rut.m.fl. för att kolla på kläder som dom ska sponsra med på matchen vi ska stå på på fredag.=)

Kl 18.30 var det träning tillsammans med Republicans i Öp-hallen, tjejerna var jätteduktiga och kämpade på bra=) Vi tränade som tusan för att alla ska sätta allt tills på fredag=) Tyvärr stukade Amanda foten när vi tränade på bygg, hoppas hon kan vara med på matchen och dansa iaf!
Sara P var verkligen på G ikväll och var superduktig i byggen! Det kommer bli skitkul på fredag, Can´t wait!

Sista stoppet för kvällen var stallet och där var det förstås en jäkel som inte ville gå in, bara för att ja va trött och ville hem..
Men nu e ja iaf däckad i soffan framför Scrubs med en kopp te!
Ps. Fick en flashback när ja ropade på en av hästarna o då skrämde rådjuren som dom kutade över vägen! Det kom en bil i full fart men den hann stanna, som tur va! Var nästan 20 djur som studsade över vägen så bilen fick stå en stund innan hela ligan kommit över=)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0