Skön helg..

Hade sovmorgon på lördagen med Tobbe och hundarna, myys=)  Fatima hade mockat åt Zono så det slapp jag..
På eftermiddagen for jag till syrran och hämtade Simon o Emma som jag skulle va barnvakt åt. Vi mötte upp Tobbe på Via Grande och käkade pizza, dom har skitgod pizza där! Sen for vi hem och bakade och kollade på film och kidzen lekte med hundarna tills alla var trötta=) Somnade rätt sent.
En slice av min sockerkaka=)

Söndag: Klev upp halv 8 för och skjutsa Tobbe till tåget, han ska till Tyskland och jobba en vecka=( Kom hem och käkade frukost och kollade på barnprogram, bla Nalle Puh, han är ju sötast! I detta avsnitt trillade det ner en del av ett äggskal från ett fågelbo när han försökte få ner ett getingbo i jakten på "håning". Alla fick panik och trodde att Puh gjort ett hål i himlen=)

Sen var vi ner till stallet och åkte madrass efter hundarna=) Gick tokfort!
Emma red en sväng, hon är värsta naturbegåvningen! Simon tog hand om Baileyz=).

Vi var bara 3st på träningen så det blev cheertittande på youtube, hehe=)

Fortsatte kvällen hos mamma med middag och så kolla vi på värsta dansprogrammet, jävlar va bra dom va!!!
Nu är det te och filmmys med hundarna som gäller! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0