Hur lyckas man?

Praktik, jobb, hundar, cheerleading... häst. Jag hinner inte med och jag har aldrig tillräckligt med pengar till allt jag vill.
Jag vill resa men samtidigt köpa hus.. Tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig va fan man ska göra, vill jag ens jobba som djursjukvårdare? :S

Ikväll har jag iaf varit på ljusparty hos min granne Helene, trevligt! Mycket fina ljus som lukta mums. Gott fika, hon hade bakat scones=) Felicia var oxå med, kul eftersom det var ett tag sen vi träffades. Hon är så bra, hon är precis lika velig som mig när det gäller vad man ska göra, med allt ifrån jobb, vad man ska bli när man blir stor till vad man ska göra i morgon=) Så skönt att ha en som funkar precis som jag, önskar dock att jag var lika morgonpigg som henne=)

Har mailat lite med Ninni, Sonja och Karin som är på Nya Zealand. Jag saknar dom så det gör ont! Vi hade såååå kul tillsammans på skolan. Saknar Pamela, Cissi och Johanna oxå! Och Åsa!!! Jag hade världens bästa klass!!!! Love U!
Party på Onnela i Åbo.


Efter middag på Ettan=)


I Raseborgs slott, sista skolveckan. Min sköthund Totti e oxå me=)


Jag och min Ninns fajtas i slottet;)


                                     Längtar tills vi ses igen!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0