Lite bilder från hundkursen vi har gått=)

Jag och Baileyz har gått en vardagslydnaskurs, det är alltid kul och gå kurs och träna tillsammans med andra och andra hundar och Baileyz är så duktig. Fast han har kommit på att han är kille så han blir lite okoncentrerad ibland och första kurstillfället hade vi en löptik.. Puh.
Jag jobbade ju näst sista gången vi hade kurs så då fick Tobbe gå, han va duktig=) Jag hann med och titta på slutet så jag tog lite kort. TOKFINT väder!!!
Duktiga Bailyez kan det här med ögonkontakt=)


Dom skulle springa lös:


Sen skulle man kalla in dom: (Bailarn kan gå fot) =)


När man är så duktig som Bailarn måste man få leka lite=)


SnyggBaileyz:


Förhoppningsvis blir det en agilitykurs framöver;)
Nu ska vi ut i skogen i solskenet, det gäller att passa på!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Mariette

Verkligen en toppenaktivitet för Baileyz. du har ju gett honom en helbra grundträning. Lycka till i fortsättningen också!

2009-05-24 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0