Matlagning= Ett glas vitt och en bit mörk choklad;)

Haft en rätt ok dag. Den började med att jag vaknade av att Tobbe prata i telefonen och jag tänkte att NEJ jag vill inte kliva upp nu, så varmt och skönt under täcket men då va kl bara 6 så jag fick snooza en hel timme till=)
Sen var det ju tokfint väder när jag for iväg till kliniken så då kändes livet bra, sen blev jag på dåligt humör utan anledning men det gick som tur över.
Fick göra rätt mycket idag så det va kul, mindre kul var att under en helt vanlig kastration så hittade vi en tumör så patienten fick sluta sitt liv där på bordet.

På kvällen var jag och Baileyz på lydnadskurs, han skötte sig jättebra=) Längtar till agilitykursen som förhoppningsvis börjar snart..
Var ut med Tarzan och Zorba på promenix när jag kom hem, hittade blåsippor i skogen, fina=) Förresten, hade lite björnfrossa, hundarna betedde sig skumt i skogen, kollade åt samma håll och hoppade och studsade och hade stenkoll... Förmodligen var det väl ett rådjur eller något men eftersom jag vet att man sett björn i år inte allt för långt ifrån Kännåsen så blir man lite skraj. Vi hade tom faktiskt björn på rakbanan där vi tränar travhästarna för nåt år sen.. Och min hyresvärd påstod att han såg en på Kännåsenvägen förra året...
Blåsippor.


Blåsippa


Efter jag kom hem från promenaden så tog jag och fixa lite käk och man kan ju inte laga nya rätter utan :
lite vin, en chokladbit och Vår Kok Bok;)


Middag och efterrätt:   (tycker ja förtjänar lite mys efter allt skit som varit senaste tiden)
      

Ska sova nu så jag orkar med praktiken och sen har vi cheerleading och i morgon ska svetten rinna!!!
God natt!

Kommentarer
Postat av: ida

det där såg gott ut du! =)

2009-05-07 @ 21:09:53
URL: http://hejjonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0