Praktik, cheeruppvisning och jobb: 08.00-23.00. Puh!

Idag har jag varit med en av veterinärerna till filialen i Järpen, det var ganska fullbokat så dagen gick fort. Vi använde lunchen till att gå på Lundhags, nice=) Hittade en rygga för 1100kr, ett par byxor för 1300kr två, jackor för ca 1000kr sammanlagt så om det är någon av er som har en sisådär 4000kr till övers så hojta till;)

Efter Järpen drog vi in till stan där jag hoppade av på sporthallen eftersom vi hade bjudit in vänner och familj till en liten cheeruppvisning. Det gick rätt bra trots att vi hade nåt bortfall så att vi fick planera om lite.. Vi började med att jag presenterade oss och berättade lite kort om föreningen sen fick cheerproffset Anna ta över;) Vi berättade om cheerleading och sen visade vi upp lite av alla delar (utom ramsa) som ingår: Dans, bygg, akrobatik och hopp. Tjejerna är så duktiga=)
Det var iaf ett 10tal och tittade på oss, det var kul=) Hoppas dom uppskattade det.

Efter det blev det drive in på donken och sen raka vägen till jobbet.. Hyfsat trött blev man när man satte sig framför datorn kan jag säga..
Nu sitter jag med en kopp te framför Two and a half men, ska snart knoppa=)
God natt!
Förresten, Tarzan ska nog flytta till Björn på lördag. Snyft snyft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0