Tråååkigt väder och ingen träning för min del=(

Jag missade träningen idag för att jag var med en av veterinärerna ut på en hästkastration som tog betydligt mycket längre än den skulle, hästen somna ju aldrig... Måste varit nåt skumt i luften idag, hade in en hund som heller aldrig somnade.. Tjurskallar=) Dessutom när vi va på väg ut till hästen flög det upp en tjäder som dunka rätt in i sidobalken och vek in sidobackspegeln.. Kollade i backspegeln och det var en drös med fjädrar som flög omkring.. RIP.

Så typiskt att det var soligt och fint i morse och så när man fick komma ut då börjar det regna och vara kallt.. Tråkigt!
Sitter nu och gruvar mig för att gå ut med hundarna i sliskvädret.. Stannar nog inne ett tag och städar i stället=)
Har lite och fundera på angående min framtid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0