1454...

....Kcal står pulsmätaren på nu;)
Då har den mätt ridning, cheer och gym. Tror snabbjobbet på rakbanan gav mest, 300-400kcal på ca 20min ridning. Pulsen steg rejält där oxå, nice=) Det andra gav inte så mkt förbränning idag, cheeren var så lugn när jag mest lärde ut steg till min dans.
Har inte ridit på nån vecka och det var 100 år sen jag red Dusten, var tom lite nervös vilket gjorde att jag fick "spaghettiben", varför får man det?? Kul att rida fort igen var det iaf:D Ps. Gammal bild, syns iof eftersom det inte är snö där:P


På cheeren var vi rätt många idag, ju fler dessto bättre!=) Gick som sagt igenom början av min dans sen fick dom prova lite kläder oxå, så snart kan jag snart skicka in beställningen. Hade en liten genomgång av namn på rörelser, hopp m.m
På gymmet blev det lite gym, bröst och triceps va allt jag hann med.

Dagen har spenderats med vår norske föreläsare Lasse, vi var till ett bygge av en laggård och kika på golv, tak, isolering, m.m. Det blir nog fint när det blir klart. Eftermiddagen handlade om siffror, värme, golvval och massa annat jag knappt fatta! :S

Näe nu ska jag sova.. Ska på flera studiebesök i morgon. Me like;)

Störigt att det inte blev nån ram runt bilden:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0