Suck.

Häromdagen budade jag på en telefon på tradera, blev överbudad i sista sekunden. Blev förbannad!! Sen igår hittade jag en lika telefon på blocket men mkt dyrare förstås, ringer på den och då är det en som inte är svensk som svarar och fattar knappt vad jag säger. Jag frågar om han kan tänka sig att sänka priset på den men näe det ville han såklart inte!. Jag sa till slut efter en massa va va va att jag tar den väl ändå, hur vill du skicka den och göra med betalning? "VA?" Säger han och fattar ingenting igen.. SUCK. Tillslut säger han att jag ska maila honom.. Jag blir så less! Varför lägga ut en annons när man inte ens fattar språket!? Då kan man väl be nån som fattar att ta emot samtalen kanske!!!

Var nyss ut med hundarna, nu är det minusgrader och frost.


Baileyz med snö på ryggen:P


Zorba letar råttor:

Julgran:P


Väntar på att en ska ringa och komma förbi och kolla på en sak jag hade ute på blocket. Blir så irriterad "jag hör av mig vid sex sju tiden när jag är i närheten" Ja.. Och nu är kl snart halv åtta. Jag har väl andra saker för mig än att vänta på nån okänd typ. Hade velat åkt och träna! Snart drar jag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0