Ett sista inlägg..

Kl är ju inte 2 än=) 10 min kvar. Det är min gräns, måste lägga mig innan dess. Ska ännu en gång försöka vända tillbaka dygnet.. Satt uppe till 6 härom natten.. När jag leta igenom alla mina album på datorn:S Så om jag kör på 2 denna vecka, 1 nästa, 24.00 nästa osv.. Måste ju funka:P Fast den kommer bli mer än 2 ikväll för jag ska dricka upp min juice, skriva klart inlägget, gå ut med hundarna, borsta tänderna och gå upp för trappan till sovrummet så jag tippar på 2.45:P
Iaf det var inte det jag skulle skriva, nu kom jag inte ens ihåg vad det var. Damn!
Jo! Nu vet jag! Jag skulle bara berätta att min DVD från CheerEM i Nyköping i somras damp ner i brevlådan idag=)
Ska snart dra ihop en cheerkväll med laget, äta lite gott och titta på DVD:n och få lite inspiration nu i höstmörkret=)



Nämen!!! Kl är ju bara 1! Nu fick jag ju en hel timme extra på mig att göra allt jag skulle göra. Nu hinner jag kanske tom släcka lyset till kl 2=)


Ps. Blev inge tränande idag:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0