GnällBailarn.

Vaknade av att Baileyz stod nedanför trappan och gnällde, 2sek senare ringde Felicia och sa att hon var på väg. Bara att kliva upp då, fast jag låg kvar till hon knacka på dörren;) Min säng är ju såå skön.
Hade iaf en trevlig pratstund om diverse. Elaka föräldrar (inte våra dock) folk som mår dåligt och sen försökte vi klura ut vem jag sett på krogen som jag tyckte va snygg, haha. Lång historia men världen är sjukt liten.!
Har fått en ny brödrost så nu kan man rosta bröd utan att bli helt förbannad för att rosten är skitzofren! (Vet att d inte stavas så).
Felicia & Baileyz på Great Lake Run-08:
Vad liten han va:D


Måste slänga in mer bilder från GLR, vi hade så jäkla kul! :D
Filip & Marina kämpar på=)

Starkt gummiband fick Felicia på fall;)

Baileyz nedtryckt på golvet i Mustangen;)

Fantastiska Marina & jag;)

Quiz:

Haha vindrutan trilla ner;)

Näe, det gick inte att fixa:P

På en station skulle jag köra en bana, lätt som en plätt tänker ni MEN svängde man åt vänster for bilen åt höger:S Tricky:

Hahahaha!

Näe nu får det vara nog..

Hehe släppte ut hundarna i hundgården för 5min sen. nu sitter Baileyz och gråter: oooouuuuuuuaaaaooouuuoooooo låter han. Lilla wimpo. Ska gå och hämta in dom i stället så inte grannarna tjurar ihop.
Sen blir cheer, fast först stan med Fatima.

Norpade denna ifrån Emelie.
Vad dom är duktiga!!!

Kommentarer
Postat av: alma

Dom där är heeelt sjukt bra :D

GALET!

2009-11-20 @ 18:16:51
URL: http://almatrefargad.blogspot.com
Postat av: Emma R

Vilka mysiga bilder från Great Lake run, vi var också där! Kram Emma

2009-11-26 @ 11:42:25
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0