Halloween...

Jaha, igår var en riktig trevlig kväll=) Mumsig middag på Eastern med världens bästa mamma.
Men tydligen går det inte att ladda upp bilder..... SUCK
Gör det sen då.....


3 timmar senare:Nu funkar det:D
God mat:


Robban Broberg, så rolig=)


Utklädd och fit for fight:

Vampyren Felicia & Djävulen Fatima:

Snygga Malin & Angelica:

Cheermoves, haha!

Otäcka vampyr!!!                   Vi gömmer oss under capen:

Buhu!! :( Vampyrbiten:

Träffade min gamla klasskompis Anna från högstadiet, kul!

Min gamle barndomsvän Kristofer, bästa med hela kvällen att träffa han tror jag=)
Snyggt par haha!

Kristofer & Alex:

3 galningar:

Misshandlad cheerleader:P

Kaxig cheerleader som har varit i fajt:P Min blodiga hand matchar min blånagel, haha!


Kul kväll var det iag!!! Måste få bilden av Pernilla när vampyrFelicia hugger mig i halsen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0