Hemmafixhelg.

Städade lägenheten igår, diskade och tvättade...
Idag har Malin och Felicia vart här och fikat och snackat. Nice! Vi hade massa och babbla om. Speciellt eftersom Malin vart utomlands ett bra tag nu. Kul och se henne igen:D
Sen var jag ut i garaget och skulle byta däck, men fan va dom satt! Jag slet som en tok med armar, ben och svordomar och fick loss 1 bult efter 5 min! Fy fan va less jag va!
Ringde till pappa och fick låna en sån där vad-dom-nu-heter. Studsade in i bilen och for förbi Ica Maxi, skulle köpa hundmat men hitta massa andra saker oxå, så nu ska jag baka en massa;) När jag gick ut från affärn hade jag tre påsar och en 12kilos hundmatsäck, gissa hur bra det gick att bära! Gick ca 3 m sen gled hundmaten när i backen med en duns.. Suck. Fick gå ut med kassarna i bilen o hämta maten sen.. GRR!
Sen var jag ut till pappa och där mötte jag på väg till förrådet en heting som var ute med sin tax, upptagen såklart! Typiskt.=( Hämtade makapären och for hem och bytte däck, gick galant! ;D
Min nya bästa vän:

Hiss & Diss:

Skitig:P
  Försökte göra tummen upp men det ser bara ut som jag pekar på mig själv, haha;)

Torkar alltid av mig på byxorna:P


Fick ett ryck att jag skulle pimpa mina navkapslar, så jag gick ut i garaget och sprayade för allt jag var värd, haha.


Men hur coola blev dom inte! ;D


Det bästa med att ha en lite äldre inte topfräsch bil är att man kan få såna här ryck mitt i natten och gå ut och spraya lite här och var:D Kunde knappt sluta när jag börjat så jag letade fler saker att spraya. Har nu alltså sprayat navkapslarna, en antenn och en bit på grillen;) Ska nog ta backspeglarna nån dag oxå=)
Mitt J på grillen;) Hehe.


Nu ska jag avsluta natten med att kolla klart på filmen jag kikar på, rätt bra faktiskt! Loretta heter den, handlar om en sångerska.

Kommentarer
Postat av: Eva

Snyggt och med dom snyggaste färgerna. Hehe ;)

2009-11-08 @ 15:43:37
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0