I love my dogs.

Haha dom är för söta dom här fyrbenta vännerna. Zorba ligger här i soffan brevid mig och så kommer Baileyz och lägger huvudet på datorn.. Nej säger jag och knuffar bort hans huvud. Då ställer han rumpan mot soffan och backar upp i soffan, HAHA! Sen ser han lite bekymrad ut när han försöker trycka ner rumpan typ på/mellan Zorba och några saker som ligger i soffan, uppenbarligen i vägen för en labberumpa. Hehe. Han satt iaf ett tag sen gick han och la sig i andra hörnet av soffan=)
Baileyz sitter på Zorba:P


Har iaf sovit hela dagen idag med, känner mig faktiskt bättre=) Var iväg på träningen, tittade mest bara på. Sen blev jag assugen på att gymma men det får man inte heller när man är sjuk=( Stod och pratade med Fatima när hon gymmade ist, vilket iof bara fick mig och bli mer sugen på att träna:(
For hem och käkade i stället, mums!
Massa goda saker:



Nu ska jag dricka lite mera te sen ska jag sova. Felicia tittar förbi i morgon fm, nice att käka frukost med nån. Jag och Felicia brukar ha frukostdejtar med massa tedrickande ibland, hehe!

God natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0