Idag.

Idag har mamma vart här och fikat och spanat in nya tapeterna, hon gillade dom oxå:D

Sen drog jag till stallet och red en sväng, Bailarn var oxå med, jäklar vad han sprang runt åkern i räcerfart. Missade att ta bilder dock.

Var in till stan en sväng och fikade/åt middag med Marina, så trevligt att äntligen ses igen!! Återigen missade jag att ta kort.. (Jäklar vilken god halloumi/soltorkade tomaterpanini jag åt!!!)

Sen blidde det städning när jag kom hem! Dammsög, skurade, bytte till julgardinerna och tog fram ljusstaken. Så mysigt! Vitt har det blivit ute oxå! :D
Efter allt julfix så blev det en stor kopp te, tända ljus och lite filmtittande, skönt. Va inte alls sugen på att gå ut ikväll som jag hade tänkt. Några i klassen skulle ha singstarkväll, men jag hakar på nästa gång.

Hundarna förpassade till skamvrån under mitt städmoment:P


Julmys med tända ljus:


Zorbilorben fick va med på bild:D


Nu ska jag hämta mer te och hugga in på en lussebulle!!! :D
Det började dessutom en myspyskärleksfilm så nu blir det uppesittarkväll. Åh vilken myskänsla jag har:D
Smell ya later:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0