Jag har en ny idol!

Therese heter hon! Var och hälsade på i deras tokmysiga radhus och åt lussebulle (MUMS)! Hängde sen med henne på Dawes där hon jobbar som danslärare. 3 gånger kvar till uppvisning hade dom så jag fick se hela dansen, nice=) Men Tc, hon e crazy! Ska föda barn om ca 2 veckor och hon dansar runt som hon inte vägde ett gram mer än vanligt (nästan iaf) =) Hon var bättre och nästan smidigare än alla elever trots stormagen. Hon e grym helt enkelt! You rock! ♥
När jag blir stor vill jag bli som hon;)

Efter det så var jag på gymmet och körde armar (biceps), gick över från "kärringvikterna" till, ja inte vet jag vad man ska kalla dom, men dom stora tunga vikterna som dom coola grabbarna använder:P Vet inte om dom får kallas hantlar längre men såna var det iaf. 12kg i varje hand, Yeah!
Ville bara skryta lite om det:D Moahahaha!

Nu ska jag försöka pallra mig i säng, ska va på skolan 9.30 i morgon för avfärd mot Oviken o laggårn jag ska spendera nästkommande 24 timmar i:P Måste ta med mat, fika och te! :D Kanske godis... Eller näe.. Jag är ju träningsfreak nu, då äter man inte godis:P

Skriver en rad innan jag far i morgon.. Kanske..
Good nite:D


Ps. Haha:D

Kommentarer
Postat av: Behm

Du får rapportera hur det va i lagårn :P Om du överlevde alltså ;)

2009-11-04 @ 15:27:10
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Virre

Snygg bild =) hihihihi

2009-11-04 @ 20:39:59
Postat av: Johanna

Jag vill också vara ett träningsfreak.. Men jag e för lat =(

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram

2009-11-04 @ 22:49:12
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0