Ojoj.

Herregud vilken kväll... Vilket jäkla trassel och arga toner. Hoppas alla är hyffsat glada nu iaf.
Jag kände iaf att jag inte ville ödsla energi på att va arg, blev lite upprörd i början men sen tog jag mig i kragen, jag har för mkt annat för att ödsla energi på att va arg i onödan. Känns iaf bra att jag höll mig lugn=)

Träningen gick iaf bra och va kul, säger hon som satt brevid.. Känner mig så pass bra nu iaf så att snart blir det gymet igen;D Hinner kanske inte i helgen men på måndag då smäller det!! :D

Jag passade handstående idag, kul!
Hoppas dom kände sig säkra, jag vill ju inte tappa någon så jag grabbade tag ordentligt=) fast det syns inte på bilden...


Nu blir det en kissis med dogsen sen en kopp te innan sängen får ta över.
Godnatt!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0