Sjuk igen...

I helgen har alltså jag, Anna, Michaela och Sara varit i Göteborg på cheercoachutbildning. Annas Henke var med som extrachaffis oxå. Vi bodde hos Peter (min gamle vän som övergett Östersund för Gtb) och hans söta dotter Linn 5år.
Vi kom inte iväg förän kl 15 i Fredags så var inte framme förän 2 på natten, bara att packa upp sängarna och gå och lägga sig. Kursen började 10 på lördagen (fast vi drog inte igång förän 11).

Det var iaf en intressant och rolig kurs, ledaren va jättebra! Det var GCO som anordnade allt.
Det var folk från Karlstad, Linköping, Borås och såklart Göteborg på utbildningen. Kul att träffa fler som håller på med cheer, roligast var att det var 2 killar där oxå=) Har lärt mig massor jag önskar jag visste förut:P
Dagen slutade ca 18.00, då for vi hem, lagade mat och pluggade, kollade lite på EM-DVD:n sen sov vi.
På söndagen hade vi både ett teoretiskt och praktiskt prov, hoppas jag klarade det! Medan vi väntade på att alla skulle bli klar så lärde Linköping oss en rolig lek! Haha=)

Mådde dåligt i fredags, hade huvudvärk m.m. Sen på lördagen hade jag känning i halsen och på söndagen när jag vaknade hade jag ont i halsen och det blev bara värre framåt kvällen, fick ont i huvudet igen. Vi tog oss iväg hemöver vid 2tiden och var hemma halv 1 tror jag. Somnade på en gång. Sov dåligt båda nätterna i Gtb:(
Nu har jag ont i halsen, nacken, är snorig och nyser.. Så tråkigt!!!!
Som tur är jag ledig hela veckan så dagen har gått åt till att sova, dicka te och kurera mig. Har gullat massor med hundarna, specillet Zorba som varit översocial idag=)
Ska kolla på roliga tvprogram nu och fortsätta läsa bloggar jag inte hunnit läsa i helgen.

Fick en bild på Hitchbygget av Anna:


Jag tycker denna låt är skön=)
Wake Up Call:


Gillar denna med.
Stars are Blind:


Jag gillar reggaestuket över dom båda. Jag tycker både Paris och Hayden är störtsköna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0