Tisdagskvällen....

Ikväll efter träningen som förövrigt inte alls kändes så bra som jag hade hoppats, jag är fortfarande rätt orkeslös så jag kunde inte va med så som jag hade tänkt. Hade planerat värsta uppvärmningen som jag tuktade dom med men själv orkade jag inte så mycket:( Under stretchingen börja jag känna mig illamående, snurrig, febrig, ont i huvudet och bara konstig.. Men dom andra kämpade på superbra och i övrigt var träningen jättebra, bara det att jag mådde kasst.
Som sagt ikväll efter träningen var jag till stallet och mockade, fixade mat och borstade Acke. Fan vad jag vill ha en egen häst igen!! Till horseball, monte´, hoppning och distans!!! SAKNAR ZONO!!♥

Efter kvällspromenaden blödde Zorba, djursjukvårdaren i mig kom fram och Zorba fick ett rött tassbandage så här mot jul;) Jag fick dessutom ett sånt här jagvilljobbameddettamoment...



Kvällsfika, Bollnäsfil (vanilj) med AllBranflingor, mums!! 


Fick även ett ryck och bakade Scones:



Nu ska jag dricka te, fika klart, titta på Two and a half man och skratta lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0