Akuten!

Jahapp, efter att jag tittat klart på söndagsfilmen, snackat lite med en kompis och druckit te så fick jag huvudvärk... Inte så trevligt.. Ännu mindre trevligt var att den bara blev värre och värre så till slut trodde jag seriöst att jag hade fått en hjärnblödning eller nåt annat galet. Jag ringde sjukvårdsupplysningen, kunde knappt prata för det gjorde så jävla ont.. Det gjorde så sjukt jävla ont så att jag tom spydde. Det slutade med att jag fick ringa mamma så hon kom och hämtade mig, höll knappt på att ta mig ut till bilen. Fy fan vilken natt!
Högst otrevlig upplevelse!
Mår bra nu iaf men är sjukt trött... Ska krypa ner under täcket och vila ett tag, kramas med hundarna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh fy, det där låter exakt som när jag har haft de värsta migränanfallen. Nästan så att känseln i benen försvinner, mår så illa att jag kräks och minsta ljus eller ljud känns som tortyr. Hoppas det gick över snabbt och att det inte kommer tillbaka!

Kram

2009-10-19 @ 21:54:17
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0