Söndagen....

Har städat ur sekretären nu och dammat av den både utanpå o inuti..
Det ser ut som värsta minnesplatsen för saknade djur med dom där fotografierna på Tarzan o Zorba.
Men det är det inte för dom lever och mår bra, fast jag saknar såklart Tarzan♥ som bor i Sthlm! Blomsterbuketten är min tärnebukett från systers bröllop.
Myspys med tända ljus. men det blir aldrig lika bra på kort.


Hur söt va inte Zorba när hon var liten! ♥
Farbror Tarzan bara accepterade att hon klängde på honom=)

Fina ljus o några snäckor från Australien:

Ser mysigare ut på riktigt, blixten förstör ju mysfaktorn:


I badrummet fick ljuslyktan jag fick av min söta guddotter Amanda stå och förgylla tillvaron:
(Hon har målat den själv)


Det bara jävlas nu när jag ska lägga upp bilder så nu får det va nog, I give up!

Efter allt städande och ljuständande så fick jag värsta julkänslan, nice!
Sen kom Tobbe förbi och hämtade de sista grejerna. Så nu är det väl som finito på riktigt. Kändes faktiskt inte alls kul. :(

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Mamma kom och hämtade mig och så var vi på Svensson´s Kafe på Frösön och fikade, så himla mysigt där! Allt är i 50-60tals stil, även musiken. Idag diggade vi till Elvis=)


Har kollat på Evan den allsmäktige och en annan bra film, fikat och nu ska jag sova och hoppas på att det inte är snö i morgon så jag kan köra bilen till skolan.
Msnade med Anna om cheer (som vanligt, hehe) och vi har en massa idéer! Hihi.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0