Hoppsan vad det snöat.

Var iväg till Anna där vi och Katja fikade och kollade cheer på Youtube=) Sen drog vi iväg på träningen och då vräkte det ner stora blöta snöflingor!
Fin snöflinga:


Det var riktigt kul på träningen, övade på nya dansen och tränade Lib med Katja och vi satte det!!! Weii!
Bilder ur filmen när vi dansa idag:P


Hade en bil med blanka sommardäck när jag skulle köra hem, mycket spännande. Det gick bra ända till första backen där kom jag halvvägs sen börja det spinna och slira och bilen drog åt vänster mot diket. Tog mig nästan ända upp innan det tog stopp, fick backa (i slowmotion, för så fort man bromsa gled man mot diket så det gick inte att backa nå fort) behövde dock inte backa ner för hela backen för det kom en liten kal fläck så där tog jag lite sats men fick köra på 1:an/dragläge om vartannat för däcken spann nästan mer än vad dom tog mig framåt.
Tog mig upp men i typ 2km/timmen.. Även sen på plan mark så spann jag..
När jag väl fått fart igen så körde jag kanske 20-30km/hem, gick inte att köra fortare än så.. Som tur var va sista backen rätt snöfri, annars har jag inte tagit mig hela vägen för där måste man ta sats för att komma upp och dessutom svänger vägen så gasar du för mycket kan du glida ner i diket eller börja spinna så att du stannar, sen ska man även lyckas trixa in sig på gården och försöka bibehålla farten men inte för mycket för då kanske man kör in i portalen... 
Ganska stolt över att jag tog mig hela vägen, skulle tom vilja skryta med att jag är rätt bra på att köra bil.

För nåt år sen så var det sjukt jävla halt i den där backen så nästan samma sak hände:
Tog mig nästan hela vägen upp men det börja spinna så bilen stanna, gled bakåt, vred sig runt, precis så jag hamna i rätt körriktning (hyfsad tur) för att kunna köra ner igen, vände, tog sats, bilen sladda fram och tillbaka och spann men jag va ju tvungen att gasa för att komma framåt, kom nästan hela vägen när det börja spinna så mkt att det inte gick att göra nåt o sen gled jag rätt ner i diket.
Det gick inte ens att stå still med bilen på vägen för så halt var det så även fast jag stannat på vägen så gled jag ner i diket, SURT!
Byzen i diket:P 




Zorba gillar snö:                   Jag gjorde en snöboll:


Zorba fånga min snöboll, sötast!! <3


Godnatt (godmorgon)!
//Jenzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0