Kanelbullens dag!

Idag var jag uppe med tuppen för jag skulle ut och gå med grannen i morse men hon kom aldrig.. Vet inte om vi missförstod varandra.? O vilket väder det var! Snöblandat regn och blåsigt som tusan. Så då la jag och Zorba oss i soffan och mös hela förmiddagen, sen kom Felicia med kanelbullar!

Det är ju kanelbullens dag:D
Vi kollade över mitt anestesiarbete och snackade massa goja=) Nice.

Sen var jag ner till stallet och hjälpte Sofia, vi red och tog in och fodra hästarna. Mysigt. Som tur va så hade det slutat regna/snöa. Vi hade en trevlig ridtur med en låån härlig galopp. Jag gillar Kåre mer och mer ju mer jag rider han=) Han galopperade lugnt nästan i form! Duktiga snygging!
Encore Ås, fast här va han inte så snygg:P


Zorba var med i stallet, fick låna min halsduk=)

Det finns en söt katt i stallet, Smulan:


Och nu har jag ÄNTLIGEN gjort klart och mailat in mitt anestesiarbete!!!!
Hoppas det blir godkänt!!!

Igår så var vi ett gäng hos Anna och fira hennes födesedag en vecka i förskott=) Vi käkade tacos och åt tårta, kollade förstås oxå på en massa cheergrejer, haha.
Världens fetaste tårta: så mkt stuff på den så lagrena gled isär, haha. Men god var den.


En normal outfitbild:P


Näe nu är det dags att sova. Zzzzzzzzzzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0