Kul träning idag!

Det gick riktigt bra på träningen idag men för att slippa skriva om det två gånger så läs på cheerbloggen här!
Men efter träningen så gick inte Eva o Katjas buss förän efter 22 och jag skulle åka med Tobbe som träna så jag hade heller inget att göra fram till dess så vi drog ner på stan och tänkte sätta oss på Paus men ingen av oss hade råd att fika så då kändes det pinsamt att gå dit (får man ens sitta där om man inte handlar) så vi gick på Donken.. Hmm. (Jag kom på att jag hade tänkt gå på Golds och träna men då hade vi redan gått ner på stan:P)
Sen när dom stängt gick vi upp till busstorget och väntade på att bussen skulle komma och då hann vi köra lite dans och sen tränade vi på Toe Touches, hehe! KUL!


Jag höll på att sparka ner en kille som gick förbi:P


Katja
är betydligt bättre än mig:


Här hoppar hon tom själv:


Kul var det iaf!
Längtar till nästa träning.

Ps. Vi satte lätt en libb igen nu, med Steve som ny bakpass=)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0